רוצה עצמאות וביטחון כלכלי? לעבוד פחות ולהרוויח יותר? זמן פנוי לעשות את מה שאתה אוהב?

בוא ללמוד בקלות עם מרצה פרטי אחד על אחד, את השיטה איך לגרום לכסף שלך לעבוד בשבילך

בקורס למסחר סווינג עם אופיר אטיאס
תגלה את כל סודות המסחר בשוק ההון, איך תבנה לך ולמשפחה עתיד כלכלי יציב ובטוח

שיטת הלימוד - אחד על אחד

מסחר אמיתי, מקצועי ובטוח

תוכנית הלימוד כוללת ליווי

אל תתפשר על העתיד הכלכלי שלך!

חייג עכשיו

או השאר פרטים – ונחזור אליך בהקדם!

שיטת מסחר לטווח בינוני/ ארוך, עסקאות פעילות בין שבוע ועד 3 חודשים בממוצע

לימוד מקיף הכולל תנאים לכניסה, הגדרת סטופ ויעדי יציאה/רווח באופן הדרגתי.

אסטרטגיית המסחר מותאמת לכלל המוצרים הפיננסיים בשוק ההון.

הקורס כולל 10 שיעורים בהתאמה אישית לכל תלמיד.

גם לאחר סיום הקורס קיימת זמינות לשאלות, מענה וחזרה על נקודות שמצריכות חיזוק.

 

מבנה הקורס

מבוא ומושגי יסוד בשוק ההון, הכרת שוק המט"ח, מאפיינים ומוצרים סחירים

  • סוגי מגמות – 3 סוגי מגמות עיקריות.
  • צמדי המטבעות השונים – 8 מטבעות עיקריים + סחורות.
  • מטבע ראשי מול מטבע משני והבנת ההבדל בניהם.
  • נרות יפניים, נרות היפוך מגמה והיכולת לזהות בעזרתם את המשך תנועת המחיר.

שיטת מסחר ממומקדת, פשוטה ורווחית למסחר סווינג במט"ח:

  • תזמון איכותי לכניסה לעסקה.
  • היכן להגביל את העסקה ולמקם פקודת STOP LOSS.
  • היכן לקחת יעד רווח ראשון.
  • היכן וכיצד ליצור הגנה למניעת הפסד.
  • כיצד לנהל עסקה.
  • כיצד למקסם רווחים ולמקם פקודת TAKE PROFIT.
  • חישוב גודל כמות לפני כל עסקה ועסקה.

אימון מנטאלי למסחר אמיתי, מקצועי ובטוח:

  • נלמד כיצד לקבל רווחים כחלק מהתהליך ולקבל הפסדים כחלק מתהליך המסחר השלם והאמיתי.
  • עבודה עקבית ושיטתית עפ"י כללים שהוגדרו מראש.
  • הבנת הפוטנציאל הטמון במסחר בשוק ההון.
  • נקבע וניישם עבודה במסגרות זמן המאפשרות לשלוח פקודות עתידיות לבורסה "ולסגור את המחשב".

דוגמאות ליישום השיטה

  • עסקאות שורט.
  • עסקאות לונג.
  • נרות יפניים –   Rail road, Doji, Engulfing Candle,
    Shooting star, Hammer – ניתוח ויישום.

מסגרות הזמן המועדפות למסחר

  • דוגמאות ממסגרות זמן נמוכות וגבוהות.
  • עקרונות ניהול העסקאות והחשבון האישי (תיק המסחר)
  • שיטת המסחר: עקרונות, דרכים, כלים וכללים.
  • לקנות ולמכור בתזמון איכותי.
  • איך להרוויח את המקסימום האפשרי.
  • איך למזער הפסדים.
  • איך לנהל עסקה פעילה באופן מקצועי.
  • איך להגן על כספנו.

אופן הלימוד:

  • אחד על אחד בבית המרצה / באמצעות תוכנה לשיתוף מסכים
  • הלימוד כולל תרגול בחשבון דמו (מסחר בכסף לא אמיתי) וליווי לשאלות עד להטמעת והבנת הנלמד.

  • אימון אישי מעשי ומנטאלי למסחר אמיתי, רווחי ומקצועי – בליווי אישי אחד על אחד.
  • בניית היכולת לקבל הפסדים כחלק מתהליך המסחר השלם.
  • בניית אמון וביטחון בשיטת המסחר לאורך זמן.
  • אופיר, מלווה אותך בשלבים הקלים, אבל בעיקר בשלבים בהם נדמה שלא הולך ודווקא אז לראות את התמונה השלמה ולהמשיך לצעוד קדימה בבטחה.

שלום לך,

שמי אופיר אטיאס - סוחר, מרצה ומנטור למסחר. 

הלימודים פונים לכל בעלי עניין בתחום שוק ההון, סוחרים חדשים, מתחילים ומתקדמים.

הקורס כולל ליווי למשך שנה שלמה או חודש ימים, במטרה שתהיה סוחר מקצועי הפועל באופן שקול ושיטתי.

יש לי ניסיון רב בתחום שוק ההון, מסחר ופיתוח עסקי.

מפגשי הלימוד והאימון האישיים מתקיימים אצלי בבית או באמצעות שיתוף מסכים, בקצב שלך ובזמן שנוח לך, עם ליווי דרך המייל.

אחת מהמטרות שלי היא, שתבין  את הפוטנציאל האמתי הטמון בשוק – וכיצד להביא אותו למימוש בחיים שלך.

אל תתפשר על העתיד הכלכלי שלך!

חייג עכשיו

או השאר פרטים – ונחזור אליך בהקדם!

למה לקנות דווקא את הקורס שלי?

הנה כמה שאלות ששאלו אותי...

אז לפני שאתייחס לשאלה הזאת, אספר לך מעט על ההיסטוריה שלי. לפני שנים למדתי חינוך ולימדתי בבתי ספר יסודיים ועל יסודיים. לאחר מכן עשיתי הסבה לתחום אבטחת מידע ושם נחשפתי לעולם של שוק ההון. למדתי בהתחלה מסחר תוך יומי במניות וכל הזמן נמשכתי לתחום המסחר במטבעות חוץ. לאחר שביליתי כמה שנים טובות שכללו עשרות אלפי שעות מול הגרפים, זיהיתי "דפוס התנהגות" שחוזר על עצמו בשוק המט"ח. ב"ה הצלחתי "לקמת" את זה לשיטה סדורה וממוקדת, אשר לא משאירה מקום לספק כיצד צריך לפעול בכל שלב ושלב בעסקה. וכעת נחזור לשאלה, לאחר שגיבשתי את שיטת העבודה שלי במסחר (לאחר הפסדים גדולים ורווחים גדולים שנבעו מחוסר תוכנית עבודה מסודרת), סחרתי באופן עצמאי מעל 3 שנים במט"ח. ובאותה תקופה ישבתי ב ד' אמותיי ולא לימדתי כלל. לאחר שהבנתי שיש לי "חומר טוב" ביד, החלטתי לקום ולהפיץ את כל מה שאני יודע בתחום הלאה.ולשמחתי ראיתי תלמידים עם עבר כושל בתחום מצליחים אט אט ליצור גרף עסקאות רווחי לאורך זמן. וזה העניק לי שמחה גדולה ועד היום אני מתלהב כשאני רואה לנגד עיניי תהליך כזה. זאת הסיבה שבגללה יצרתי ללמד ואני מאושר מההחלטה הזאת. גם היום אני אוהב לסחור בעצמי, אך נהנה שבעתיים כשאני מעביר בהצלחה את זה לתלמידים שלי. חשוב לי גם לומר שמסחר בשוק ההון, הינו מקצוע לכל דבר ועניין ולא כמו שרבים נוטים לחשוב שניתן להתעשר בזמן קצר. כשאני נפגש עם מתעניין , אני פורס את התמונה כולה על השולחן באופן אמיתי ומסביר שיש עסקאות מרוויחות, אך יש גם מפסידות וזה חלק מהתהליך האמיתי של עולם המסחר. לכן החלק המנטאלי מהווה חלק מרכזי בתהליך ההכשרה מתוך הכרה שרק מסחר אמיתי, בטוח ומקצועי יכול להעניק את הפוטנציאל הטמון במקצוע נהדר זה.זאת הסיבה שבגללה יצרתי ללמד ואני מאושר מההחלטה הזאת. גם היום אני אוהב לסחור בעצמי, אך נהנה שבעתיים כשאני מעביר בהצלחה את זה לתלמידים שלי. חשוב לי גם לומר שמסחר בשוק ההון, הינו מקצוע לכל דבר ועניין ולא כמו שרבים נוטים לחשוב שניתן להתעשר בזמן קצר. כשאני נפגש עם מתעניין , אני פורס את התמונה כולה על השולחן באופן אמיתי ומסביר שיש עסקאות מרוויחות, אך יש גם מפסידות וזה חלק מהתהליך האמיתי של עולם המסחר. לכן החלק המנטאלי מהווה חלק מרכזי בתהליך ההכשרה מתוך הכרה שרק מסחר אמיתי, בטוח ומקצועי יכול להעניק את הפוטנציאל הטמון במקצוע נהדר זה.זאת הסיבה שבגללה יצרתי ללמד ואני מאושר מההחלטה הזאת. גם היום אני אוהב לסחור בעצמי, אך נהנה שבעתיים כשאני מעביר בהצלחה את זה לתלמידים שלי. חשוב לי גם לומר שמסחר בשוק ההון, הינו מקצוע לכל דבר ועניין ולא כמו שרבים נוטים לחשוב שניתן להתעשר בזמן קצר. כשאני נפגש עם מתעניין , אני פורס את התמונה כולה על השולחן באופן אמיתי ומסביר שיש עסקאות מרוויחות, אך יש גם מפסידות וזה חלק מהתהליך האמיתי של עולם המסחר. לכן החלק המנטאלי מהווה חלק מרכזי בתהליך ההכשרה מתוך הכרה שרק מסחר אמיתי, בטוח ומקצועי יכול להעניק את הפוטנציאל הטמון במקצוע נהדר זה.אך יש גם מפסידות וזה חלק מהתהליך האמיתי של עולם המסחר. לכן החלק המנטאלי מהווה חלק מרכזי בתהליך ההכשרה מתוך הכרה שרק מסחר אמיתי, בטוח ומקצועי יכול להעניק את הפוטנציאל הטמון במקצוע נהדר זה.אך יש גם מפסידות וזה חלק מהתהליך האמיתי של עולם המסחר. לכן החלק המנטאלי מהווה חלק מרכזי בתהליך ההכשרה מתוך הכרה שרק מסחר אמיתי, בטוח ומקצועי יכול להעניק את הפוטנציאל הטמון במקצוע נהדר זה.

הסטיגמה הזאת נובעת בין היתר מכך, שבשוק המט"ח ניתן למנף את הכסף באופן כזה שניתן להרוויח המון בפרק זמן קצר. אך ללא שיטת עבודה מסודרת וניהול סיכונים נכון, זהו מתכון למחיקת חשבון המסחר שלך. לעומת זאת, כשאתה עובד עם שיטה שנבדקה עם כלים ידניים ואוטומטיים (Backtest) למעלה מעשור ואתה מנהל כל עסקה עם מחשבון לחישוב כמות שתואמת את גודל תיק המסחר שלך ואתה עובד "בלופ" פעם אחר פעם אחר פעם, עפ"י שיטת עבודה מובנית מא' ועד ת' וקיים בשיטת העבודה יחס של סיכוי – סיכון שפועל לטובתך  – זה כבר סיפור אחר לגמרי. במצב כזה ממש לא מדובר בהימורים, אלא בסיכון מחושב שאתה מנהל ושכנגדו אתה יכול להרוויח בעסקאות המורווחות פי 2-4 מהסיכון ואף יותר. זאת אומרת שאם אתה מסכן 2% מהתיק, בכל עסקה לצורך הדוגמא, אז גם אם פגשת 3-4 עסקאות מופסדות ברצף, אתה תוכל להגיע לאיזון לאחר עסקה 1-2 בלבד ובעסקה המרווחת הבאה אתה כבר יכול לבנות ולהגדיל את התיק המסחר שלך.

אני סוחר ומלמד מסחר SWING במט"ח. כלומר, אני נכנס לעסקאות "שעובדות" בין כמה שעות לבין כמה ימים ואפילו כמה שבועות. ולסוג מסחר זה הגעתי לאחר שהייתי סוחר תוך יומי ודיי מהר הבנתי שזה לא בשבילי. בשיטה שבה אני סוחר ומלמד אנחנו עובדים במסגרות זמן גבוהות שבהן כל "נר" בגרף מתחיל ונגמר לאחר 4 שעות או לאחר יום שלם. כך שמסחר מסוג זה אינו מלווה במתח, ואני לא צמוד כלל למסך כדי לעקוב אחרי העסקאות. מספיק פעם ביום ( כ 30 דקות) ועוד בדיקה בלילה, עם סגירת "הנר" היומי. (אם עובדים במסגרת זמן של 4 שעות אז כל 4 שעות). יש הרבה יתרונות למסחר מסוג זה ולכן בחרתי בו.

אם אתה יודע לחבר ולחסר מספרים שמורכבים מ 4 ספרות, אין סיבה שלא תבין. החומר פשוט להבנה והלימוד והתרגול נעשים בדרך מעניינת וחוויתית. מה שכן, החלק המנטאלי בסיפור אינו נמדד בכמה אתה "ריאלי" ופה באמת יש לעבור תהליך שבו מלווה אותך סוחר שפגש את כל חלקי הפאזל של עולם המסחר: רווחים, הפסדים, תקופות בהן השוק מדשדש(אין עליות משמעותיות ואין ירידות משמעותיות) ועוד. חלק זה הוא החשוב ביותר בעיניי מכיוון שבסופו של דבר, אתה יושב בחדר שלך, בבית שלך ולוחץ על "העכבר" והמקלדת ומעביר הוראות לבורסה. וכשיש מישהו שהולך לצידך בשנה הראשונה (ויש לי תלמידים שאני בקשר איתם מעל 4 שנים) אז הסיכויים שלך להתמיד ולהתמודד בהצלחה עם מעגלי המסחר גדלים באופן משמעותי מאוד.

אני הייתי במקום הזה, ולא פעם חשבתי לצאת מתחום המסחר אחת ולתמיד. משנות הניסיון שלי אני יכול לומר לך, שזה לא קל לקנות הרגלים חדשים ונכונים, לאחר מעברים בין עשרות/מאות ואפילו אלפי אסטרטגיות. אך מה שאני כן יכול לומר לך, שזה אפשרי. ואם אני מצליח לייצר הכנסה ממסחר לאורך זמן (ושוב אני לא מדבר על התעשרות "בקליק" אלא על מסחר אמיתי, אחראי ובטוח) אז גם אתה יכול. תתקשר אליי וביחד נעבור את התהליך פעם אחת כמו שצריך באמת.

שוב, דבר ראשון, אני אומר את האמת לאמיתה קודם כל. השיטה שלי לא מספקת 100ֵֵ% הצלחה, לא קיימת שיטה כזאת וגם לא צריך שיטה כזאת כדי להיות רווחי לאורך זמן במסחר. דבר שני, בשיטה שלי מצד אחד, אתה חושב ופועל במטרה להרוויח כמובן, אך מצד שני, בשיטה אתה גם חושב "הגנתית". זאת אומרת שיש שלב במסחר שבו אתה לא חשוף כלל לסיכון RISK FREE ובעצם משלב זה אתה יכול להרוויח או להיות במצב שנקרא BREAKEVEN כלומר, לא מורווח ולא מופסד. וזהו אחד השלבים החשובים, שמונע מאיתנו הרבה הפסדים מיותרים ובכך שומר על תיק המסחר שלנו. לכן לשאלה זאת ניתן לסכם ולומר שהשיטה כוללת את כל החלקים שיגרמו לך למזער הפסדים ולמקסם רווחים.

אל תתפשר על העתיד הכלכלי שלך!

חייג עכשיו

או השאר פרטים – ונחזור אליך בהקדם!

Shop
0 רשימת משאלות
0 items Cart
החשבון שלי

רוצה להגשים את החלומות שלך?

זה הזמן להתעורר!

למה שכסף שלך ילך לישון, זה הזמן ללמוד מקצוע שיגרום לו לעבוד בשבילך.